החלפת מנעול דלת חיצונית

החלפת מנעול דלת חיצונית – לפני מספר חודשים חזרתי הביתה וראיתי את הבן שלי יושב בסלון ובוכה. זו סיטואציה שלרוב לא חוזרת על עצמה ולכן נלחצתי מעט, אך מיד הבנתי שהוא פשוט מרגיש אשם: הוא איבד שוב את המפתח לבית. מצד אחד כמובן שיכולתי להבין אותו, כי למה מאתנו זה לא קרה בעבר? אך מצד שני, אני מודה שכעסתי.

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה והדבר הראשון שעבר לי בראש, זה שאי אפשר להמשיך ככה. אומנם זה נכון שאולי המפתח פשוט נזרק בטעות לפח ואולי מישהו מצא אותו ולא יודע לאיזו דלת הוא שייך, אבל מה אני עושה אם זה לא המצב? האמת היא שאנחנו גרים באזור שלא חסרות בו פריצות ולכן היה לי ברור שאני כן רוצה לעשות משהו בנידון.

החלטתי שאחרי מספר פעמים שבהם כל אחד מהילדים שלי, בתורו, איבד את המפתח, הגיע הזמן פשוט להחליף את המנעול, כי מה פתאום לקחת סיכונים מיותרים? זה היה השלב שבו התחלתי לבדוק איך אני עושה את זה בפועל, כי דלת הבית שלי הייתה יחסית חדשה ואם יש משהו שהיה לי ברור, זה שאני לא רוצה לפגוע בה ובכל המנגנון שלה.

החלפת מנעול דלת חיצונית – אופציה שניסיתי ולא ממש עבדה

מטבע הדברים, אנשים כמוני, שמחזיקים בבית את כל סוגי כלי העבודה הקיימים, חושבים לבצע כל עבודה שצריך לבד. אני אוהב את כל מה שקשור לתיקונים, החלפות, שמנים ועוד, כך שהיה לי ברור שאם אלך לחנות מובילה של מנעולים, אוכל למצוא שם בדיוק את מה שאני מחפש.

היה לי ברור שאני צריך להגיע עם כמה שיותר פרטים אודות סוג הדלת ואודות המנעול הספציפי שיש לי, אך בפועל, לא הייתי סגור על השאלה איך מבצעים את החלפת המנעול. הדלת החיצונית של הבית שלי חדשה ומשוכללת, כך שלא היה מדובר על אותן דלתות ישנות שכל אחד יודע איך מחליפים להן את המנעול.

זו הייתה הסיבה שבגללה בחרתי לפנות אל חנות מנעולים חדישה במיוחד, כי ידעתי ששם אוכל למצוא כל מה שאני מחפש. אכן כך קרה וחזרתי הביתה עם אותו צילינדר חדש שהייתי אמור להתקין במקום הישן, אך רגע לפני שהתחלתי את העבודה, בחרתי לראות מספר סרטוני הדרכה בנושא.

מזל שעשיתי זאת, כי למעשה, זה היה הצעד שהסביר לי מדוע אני לא באמת יכול לקחת על עצמי את המשימה הזאת. העניין הוא שלא היו לי את כל כלי העבודה הדרושים, והאמת היא, שגם הבנתי אם אני גורם נזק כלשהי לדלת החדשה שלי, למרות שהיא עדיין עם אחריות, לא אוכל לקבל החזר כספי. העניין הוא שאם אני לא איש מקצוע מהתחום ואם אני לא מנעולן עם תעודות, ברור שאף אחד לא יהיה מוכן לשאת באחריות לנזקים, כך שפשוט וויתרתי על הרעיון.

האם להזמין מנעולן זו הבחירה הנכונה?

האפשרות הנוספת שעברה לי בראש בכל מה שקשור להחלפת המנעול הייתה לפנות אל איש מקצוע מומחה שיגיע, יבדוק את העניין ויוכל להחליף את מנעול הדלת במנעול חדש. היה לי ברור שאם אני פונה אל מנעולן מוסמך הוא יעשה עבודה טובה שלא תפגע בכלל במנגנון של הדלת, ושאם משהו חלילה יקרה, אוכל לקבל על כך כיסוי מהאחריות שעדיין יש על הדלת עצמה.

זו הייתה הנקודה שבה התחלתי לחפש אנשי מקצוע שונים, כי היה לי ברור שאומנם יש הרבה מנעולנים באזור שבו אני גר, אבל מצד שני, תיארתי לעצמי שלא כולם מושלמים. לא כל המנעולנים יודעים להתעסק עם המנעולים של הדלתות החדשות ולא כולם הם אנשי מקצוע עם תודעת שירות גבוהה. אם יש משהו שהיה לי ברור, זה שאני לא מוכן להגיע למצב שבו אני יושב ומחכה שעות למנעולן המקצועי שיגיע אלי ולכן בחרתי חברה שיש לגביה המלצות רבות, גם לגבי הזריזות בשירות.

חברת ג'נטלוק – מחליפים מנעולים ופורצים והכול במהירות שיא!

אחרי המחקר הקטן שעשיתי, הבנתי שרק חברת ג'נטלוק תוכל לעזור לי. מכל מה שקראתי אודותיה הבנתי שזו חברה מקצועית, אמינה במיוחד וגם זריזה. מעבר לכל אלה, גם אהבתי לראות שהחברה מציעה מחירים מיוחדים לבני גיל הזהב, כך שהרגשתי שגם מבחינה אידיאולוגית זו חברה שאשמח לקבל ממנה שירות.

התקשרי למספר: 052-3530737, דיברתי עם נציג של החברה וסיפרתי לו לאיזה סוג של שירות אני זקוק. בגלל שלא באמת היה מדובר על החלפת מנעול דחופה, אלא על משהו שיכול היה לחכות למחר, קבעתי איתם שיגיעו בשעה 10 בבוקר וכך בדיוק היה.

שתי דקות לפני הזמן כבר עמד בפתח הדלת שלי מנעולן, עם ארגז כלים ועם חיוך על הפנים, כך שהיה לי ברור שבחרתי בצורה נכונה. השירות היה נפלא והמנעולן עשה עבודה מקצועית ביותר, כולל ניקיון שביצע אחרי החלפת המנעול, כך שאני ממליץ בחום על החברה ועל שירותיה.

החלפת מנעול דלת חיצונית