פריצת רכבים במהירות שיא

פריצת רכבים במהירות שיא – אחד מערבי הבילוי שכנראה לא אוכל לשכוח לעולם, היה הערב שבו יצאתי למסיבה. הייתי עם אשתי ויצאנו למסיבת יום נישואין של חברים טובים שחגגו 10 שנים ביחד והחליטו להזמין את כל המכרים שלהם לאירוע.

המקום היה נידח, יפה ומקסים, כך שברור מדוע בכלל לא שמנו לב איך הזמן עובר. עם זאת, בשעה מסוימת ראיתי את אשתי מתחילה לפהק והבנתי שזהו, צריך להתחיל לזוז הביתה למרכז, כי אחרת היא נרדמת לי כבר מהשנייה הראשונה באוטו. כך יצא שהתקרבנו אל המכונית החדשה שלנו, שלחתי את היד לקחת את המפתח מהכיס והבנתי שיש בעיה: אין לי מושג איפה המפתח. מעבר לעובדה שהייתי מעט שתוי ועדיף היה לא לנהוג במצב כזה, היה לי ברור שאני חייב למצוא את המפתח ואז החלו החיפושים האינסופיים.

הבעיה הייתה שבמקום שבו התקיימה המסיבה היה מאוד גדול וזו גם הייתה למעשה קרחת יער. היה אור במקום והחבר'ה עזרו לי בחיפוש, אך מהר מאוד הבנתי שזה פשוט לא יקרה: אין לי מפתח ואין לי איך להיכנס לרכב. מיותר לציין שזה הרס לי את כל החוויה של המסיבה, כי היה לי ברור שעכשיו אני חייב לעשות משהו, אחרת אשתי ואני נשארתי תקועים על יד המכונית, בלי שום יכולת להיכנס פנימה.

פריצת רכבים במהירות שיא – האם אפשר לפרוץ באופן עצמאי למכוניות?

אשתי ואני התיישבנו על אבן גדולה על יד המכונית והתחלתי להעלות רעיונות מה אפשר לעשות. כמובן שאחת מהאופציות הכי טובות שהיו לנו היו לבדוק בגוגל איך למעשה פורצים לרכבים, כי אם אנשים עושים זאת ואפילו מתפרנסים מהעניין הזה, למה שאנחנו לא נצליח לפרוץ את הרכב? אומנם זאת המכונית שלנו, אך אם איבדנו את המפתח ואם אין לנו שום דרך להיכנס פנימה, ברור שצריך לעשות משהו בנידון.

יחד עם זאת, ולמרות שבצניעות רבה אני חייב לומר שיש לי ידיים טובות ושאני עושה לא מעט תיקונים בבית בעצמי, הבנתי שבכל מה שקשור לפריצת רכבים זה לא בדיוק אותו הדבר. ראשית, לא היה לי שם שום סוג של ציוד שיכול היה לעזור לי, פרט לכבלים שיכולתי לבקש ממישהו אחר אבל זה לא היה מסייע בשום דרך. שנית, ככל שקראתי יותר מידע בנושא הזה בגוגל, הבנתי טוב יותר שאם תוך כדי ניסיון הפריצה אני פוגעת במערכת כלשהי ברכב החדש, אף ביטוח לא יכסה את הנזק. במילים אחרות: האופציה להתמודד עם פריצת הרכב החדש לבד לא באמת נראתה ריאלית.

לכן, אחרי שדיברתי עם אשתי על הדברים והתייעצי עם עוד כמה חבר'ה במקום, הבנתי שאין ברירה: אני חייב להזמין שירותי פריצת רכבים.

כמה זמן מחכים בפועל לפורץ?

התחלתי להבין שאין הרבה ברירות אחרות ושאני צריך להזמין פורץ רכבים, אך מצד שני, ראיתי שהשעה כבר הייתה שתיים בלילה. מי בכלל עובד בשעות כאלה ולמה שמישהו יבוא להציל את אשתי ואותי באמצע הלילה? זה היה השלב שבו כבר הייתי ממש קרוב לייאוש, כי ראיתי אותנו יושבים כך עוד שעות ארוכות ומחכים שהמנעולן יגיע ויפרוץ לנו את דלת הרכב.

מצד שני, כיוון שלא הייתה לי שום ברירה אחרת, התחלתי לבדוק את הדברים לעומק ולמעשה כך גיליתי שיש הרבה מנעולנים שפורצים רכבים וזמינים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. זה נתן לי כוחות להאמין שאני לא באמת אצטרך לחכות שם שעות, על יד הרכב שלי ובלי יכולת להיכנס אליו, כי אם יש מישהו שזמין תמיד, זה אומר שהוא יוכל להגיע מהר.

בדקתי עוד כמה נתונים אודות אחת מהחברות שמהן רציתי להזמין שירותי פריצת רכבים, קראתי כמה חוות דעת והבנתי: הכתובת הנכונה במצבים כאלה היא חברת ג'נטלוק.

השירות, האדיבות והמחירים הנוחים

התקשרי אל הטלפון של חברת ג'נטלוק שמצאתי אונליין: 052-3530737 ולמרות השעה המאוחרת ענו לי מיד. נתתי להם תיאור כללי של המצב שלי, למה אני תקוע ואיפה, והם הבטיחו לי שמהר מאוד הם יגיעו למקום. ראיתי שאשתי כבר מתחילה לאבד סבלנות לכל המצב הזה ונכנסת לייאוש עמוק, כך שמיד מסרתי להם את הכתובת, את הפרטים ואמרתי שנמתין להם.

אין לי מילים לתאר עד כמה השירות היה נפלא! תוך עשרים דקות בלבד שני אני מקצוע של חברת ג'נטלוק הגיעו למקום, חייכו אלינו באדיבות והתחילו לבדוק את המצב. תוך כדי שהם פורצים לרכב החדש שלי בצורה מהירה ומקצועית, הם סיפרו לי ולאשתי שהם מציעים עוד הרבה מאוד שירותי פריצת מנעולים תחת קורת גג אחת.

הם מבצעים גם עבודות מיוחדות כמו איזון דלתות, פריצה לכספות ביתיות ועוד, כך שברור מדוע מעכשיו, בכל פעם כשתהיה לי בעיה של מנעולים, אפנה רק אליהם. הסיפור כולו לא עלה לי יותר מידי כסף והשירות היה מאוד מהר, כך שאם גם אתם מוצאים את עצמכם תקועים וזקוקים לשירותי פריצת רכבים, חברת ג'נטלוק זו הבחירה הנכונה.

פריצת רכבים במהירות שיא